Comandantul ii spune unui soldat:
-Soldat Petrica, vezi ca la mine acasa vine destul de des
un comis voiajor. Stai cu ochii pe el si pe nevasta-mea!Nu
uita: OCHI SI URECHI.
A doua zi a venit soldat Petrica cu un brat rupt.
-Ce-ai patit amaratule?
-Sa vedeti domn comandant: a venit comis voiajorul. Am
stat ochi si urechi.
-Si?
-Ala v-a invitat nevasta la cafea si ea s-a dus.
-Si?
-Ochi si urechi domn comandant. S-au intors acasa la
dumneavostra.
-Si?
-Ochi si urechi. S-au urcat in dormitor si cum eu nu
puteamn sa vad ce faceau m-am urcat in copac.
-Si cum se face ca ti-ai rupt bratul?
-Uitati asa: s-au dezbracat amandoi, el a inceput sa se
joace cu a ei ,ea cu a lui, eu cu a mea si-am cazut din
copac

No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment